Cattle and Crops – Teknik Demo v0.0.9.7 Güncellemesi
AI işçiler artık daha akıllı duruyor ve birçok değişim ile önemli geliştirmeler var.
Bugün yayınlanan güncellemede hata düzeltmeleri ve performansa yönelik geliştirmeler var. MasterBrain Bytes‘ın açıklamasına göre Voxel teknolojisini değiştirmeyi başarmışlar. Bunun anlamı dinamik tahıl/ürün yığınları oluşturulduğunda örnek olarak bir römorku doldurken daha fazla CPU artışı ve gecikmeleri olmayacak.
Görev planlaması ile çalışan AI işçileri artık arazilerde biçerdöver kullanabilecek. Ama buna ek olarak oyuncunun yardım etmesi gereken hala bazı durumlar var. Stüdyo hala AI(yapay zeka) üzerinde çalışıyor ve önümüzdeki haftalarda AI işçileri iyileştirmeyi umuyor. Bu AI işçiler karaya çıkarma, doğrama, çoklu takiple taşıma işlerinde otonom olarak çalışıyor.
Aşağıdaki videoda bu olayı net olarak gösteriyorlar.
Tech Demo v0.0.9.7
- NEW: Voxel hesaplamaları farklı mevcut CPU çekirdeklerine aktarılarak CPU’da ani artışlar engellenecek.
- NEW: Artık bir AI işçiye görev planlama menüsünden biçerdöver/hasat ataması yapabilirsiniz. AI tarafından tarlalar artık hasat edilebilecek.
- NEW: AI trafik araçların ışıklar eklenmiştir(farlar, fren lambaları ve sağ sol sinyal ışıkları)
- BUG FIX: Kovalama yani takip görevi olan AI işçilerin sürüş davranışları geliştirildi, çember şeklinde sık sık dönmeleri artık görünmeyecek.
- BUG FIX: Silo’da olduğunda işçi tamamen boşaltacak.
- BUG FIX: Bressel und Lade silaj kepçesi artık yeniden katlanıp açılabilir.
- BUG FIX: Silaj makinesi ile iletişim halindeyken ön yükleyicinin kepçesi doldurulur.
- BUG FIX: İç perspektifte kontrolcü ile ters çevrilmiş direksiyon düzeltildi.
- CHANGE: AI işçi tekrar karaya çıkma performansı gösterecek.
- CHANGE: AI kovalayıcı/takipçinin sürüş davranışı arazilere girmesi ve bir arazideki şeritlerin değiştirilmesi için yeniden ayarlandı.
- CHANGE: Analog kontrolcü için ön yükleyici kontrolleri optimize edildi. Bir sonraki güncellemelerde bunu fare desteği takip edecek.
- CHANGE: Kinematik kontrolcü ile en az hızlanma ayarı yapıldı. 2 dakika süren bir boşaltma animasyonu artık olmayacak.
- CHANGE: Stapel tank vagonunun geri sürerken ki güçlendirilmiş direksiyonu devre dışı bırakıldı.
- CHANGE: Orbis tablanın ses ve kir animasyonu ayarlandı. Ürün kesme birimine çekildiğinde ses ve animasyon oynatılacak.
- CHANGE: Yakınlaştırma faktörü bir araç kabini içinde değiştirildiğin kaydedilecek yani bu araç içine girdiğinizde aynı yakınlaştırma açısında olması demek.
- CHANGE: Boşaltma penceresi her barınak için bir kez görünür ve her bir besleme oluğu için görünmez.
- CHANGE: Parlaklık ayarlaması için grafik seçenekleri yeniden düzenlendi.
Cattle and Crops’ın erken erişimi sürümü belirtilene göre Kasım 2017’de çıkacak. Henüz kesin tarih açıklanmış değil.
SimülasyonTÜRK
Daha ertelerler hatta bunlar aralıktada çıkaramaz bu oyunu