Menu
in , , ,

GTA 5 PC Grafik Ayarları Yayınlandı!

GTA 5 PC Grafik Ayarları Yayınlandı!

PC Gamer, 4K destekleyen sistemde GTA 5’i denedi

 

PC Gamer, GTA 5’in PC sürümünün grafik ayarları görüntülerini paylaştı. 4K çözünürlük test eden ekip PC’de 60 fps’yi gördü. Böyle bir yüksek çözünürlükte pürüzsüz performans elde etmek için yükseç teçhizatlı bir bilgisayar gerekiyor.


 

Video belleği ayarı: Ne kadar grafik belleğine sahip olduğun ve ne kadarını kullandığını gösterir
Önerilen Sınırları Görmez Gel Seçeneği: Oyunun kurulumunu otomatik algılar, fakat isterseniz sisteminizi daha da zorlayabilir
Ekran türü için seçenekler, en boy oranı ve yenileme hızı için seçenekler
DirectX Versiyon Monitor Çıkışları: 1-3
Anti-aliasing/Kenar Yumuşatma: FXAA, MSAA ve  Nvidia TXAA desteği.
Oyunu durdurduğunda kaybolan odak ayarı.
Nüfus yoğunlu için ölçeklendirme çubuğu, Popülasyon(nüfus) çeşitliliği ve mesafe ölçeklendirme
Kaplama Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
3B Nesnelerin Gölgelendirici Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Gölge Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Yansıma Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Yansıma MSAA
Su Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Parçacık Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Bitki Örtüsü Kalitesi: Normal > Yüksek > Çok Yüksek
Yumuşak Gölge Ayarları: Yumuşak, Yumuşacık , AMD CHS, Nvidia PCSS
Post FX seçenekleri: Düşük > Yüksek > Ultra
Hareket Bulanıklığı Gücü: Ölçekleme çubuğu.
Oyunun Alan Derinliği Ayarları: açık / kapalı.
Eşyönsüz filtreleme: x16’ya kadar yükseltilebiliyor
Çevre Ortamı Tıkanıklık ayarları.
Tesellation-Poligon sayısını artırma ayarları (DX11 ile gelen bir özellik)

Geliştirilmiş Grafikler
Uzun Gölgeler: açık / kapalı.
Yüksek Çözünürlük Gölgeler:  açık/kapalı
Uçarken yüksek ayrıntılı akış seçeneği: açık/kapalı.
Genişletilmiş Mesafe Ölçeklendirme Çubuğu
Genişletilmiş Gölgeleme Ölçeklendirme Çubuğu.
Benchmark testi.


 

Kontrol ekranı


 

Kaynak: PC Gamer

 

*SimülasyonTÜRK

Leave a Reply

Written by HasanOfke

Exit mobile version